عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

منو سوپرايز كن

1390/8/11 15:04
نویسنده : MAMI
682 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزي بود كه عسل مي گفت مامان برام يك كادو بخر مثلا موقعي كه من مي رم كلاس زبان شما برو برايم يه كادو هرچي كه دوست داشتي بخر بعد كادوش كن ، بعد امدم خونه منو سوپرايز كن ،يا مثلا من ميمونم خونه پيش بابا  شما برو برام يه كادو بخر ، بلاخره چند روزي گذشت تا وقتي كه عسل جون به كلاس زبان رفته بود رفتم بازار براش يك كادو براش خريدم و توي جا كفشي قايمش كردم ، بعد وقتي كه تو خونه بوديم و عسل داشت تو كارهاي خونه به من كمك مي كرد بهش گفتم دختر گلم ميشه بري كفشهاي دم در را توي جاكفشي بزاري ، انم گفت بله  ، چرانمي شه بعدش وقتي كه اولين كفش را خواست توي جا كفشي كادوشو ديد و كلي ذوق كرد( البته بايد بگم كه بقيه كفشها رو جمع نكرد )

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد