عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

اسب سواری توی ساحل گیسوم

1391/5/18 16:17
نویسنده : MAMI
2,081 بازدید
اشتراک گذاری

  تابستون - سفر شمال

 بابایی تابستون سال گذشته به شوخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بهت گفته بود که تو توی ییلاق دوتا اسب داری ، تو هم باور کرده بودی  و هی می گفتی که من اسب دارم ، تا بالاخره امسال تابستون که امدیم شمال باباییت گفتی که من ببر ییلاق تا اسب هامو ببینم ، بابایی هم هی میپیچوندت

یادم میاد یک روز بعداز ظهر که من و عزیز توخونه دراز کشیده بودیم تو از

 حیاط آمدی توی حال و گفتی مامان من مگه توی ییلاق دوتا اسب ندارم ،  من گفتم چرا ، گفتی من دیگه با بچه های کوچه بازی نمی کنم ، آخـــــــــــــــــــه بچه ها به من می گن چوگان 

من و عزیز تا این کلمه ات را شندیم زدیم زیر خنــــــــده ( بخاطر کلمه اشتباهی چوگان به جای چوپان دروغگو)

خوبـــــــــــــــــــــــــــــ  یه روز که خونه عموجونیت رفته بودیم ، همراه الهام و آرمان جون رفتیم به ساحل زیبای گیسوم ، اول ورودی جاده جنگلی ساحل گیسوم فروشنده ها با لباس و کلاه ها و صنایع دستی رنگارنگ حسابی  جلب توجه می کردند ، ما هم وایستادیم تا برات کلاه آفتابی بخریم ، بعد از حدود 20 دقیقه یه کلاه انتخاب کردی و دوباره سوار ماشین شدیم و راه افتادیم

رسیدیم ساحل و پیاده شدیم ، یه خورده اطراف را نگاه کردیم ، بعدش رفتیم بستنی خوردیم 

یه هو یه تو ساحل یک اسب دیدیم ، به بابایت گفتم بریم عسل جون اسب سوار بشه تا به قولی که بهش داده بودی عمل کرده باشی و این اسب سوار شدن از سرش بیفته.

اینم اسب سواریتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:55
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد