عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

بیماری عسل

1391/9/16 8:37
نویسنده : MAMI
423 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روزی بود که عسل جونم تب شدید بصورت شبانه روزی داشت و سه روزی هم بود که به مدرسه نرفته بود ، خدارو شکر دیروز ظهر دیگه تبش پایین آمد

توی این چند شب عسل توی خواب هزیون میگفت ، یکی از هزیوناش که دلم رو بشدت سوزوند این بود که اولش توی خواب گفت « خدا سلامتی بده ، بعداز چندکلمه گفت : می خوام بمیرم» از حرفش دلم خیلی سوخت و حسابی توی رختخواب گریه کردم ، و توی دلم گفتم نکنه خدای نکرده میخواد بلایی سر بچم بیاد

الان تبت پایین آمده فقط دماغت کیپه و عرق سرد می کننی ، انشاا.. که زودو زود حالت بهتر شه

خدا را هزاران بار شکر که حالت خوب شد

    دختر عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرمان
24 آذر 91 19:05
ایشاله که زودتر خوب میشه
آرمان
24 آذر 91 19:07
ایشاله که زودتر خوب میشه
مامان آوينا
29 آذر 91 8:53
ماشالا دختر نازي داريد خدارو شكر كه حالش بهتر شده خوشحال ميشم بهمون سر بزنيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد