عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

تولد با تم هلوکیتی عسل جون- بخش تزئینات و گیفت

1391/11/29 8:14
نویسنده : MAMI
4,556 بازدید
اشتراک گذاری

تولد تولد تولد مبارک

بخش تزئینات و گیفت


امسال گفتی که تولدت را تم هلو کیتی برات بگریم ، من هم برات همه کاراشو طراحی کردم و یک جشن تولد مفصل که خیلی به خودت و دوستات خوش گذشت برگزار کردم

اینم تزئینات و گیفت تولدت .....

بقیه شو در ادامه مطلب ببین...

1- خوش آمدید

2- فلش (بطرف تولد عسل )

این فلشها رو توی پارکینگ ، آسانسور و کنار درب ورودی و حال نصب کردم

3- بادکنک، گل آرایی، تبریک تولد ، شرشره

4- عدد تولد

 

5- جاستمال کاغذی

 - جا دستمال سفره

7- پاکت پاپ کورن

8- نی تم

8- سیخ تم

9- فال تولد

10- تابلو نوش جان

- دفترچه (یه یادگاری برام بنویس)

 -

12- گیفت  و کارت تشکر تولد

شامل ساک گیفت ، یه بادبزند ، یه شوکو رول و کارت تشکر

 

13-بشقاب و کلاه تولد

بشقاب آماده و بشقابی که لیبل تم تولدت بهش چسبادنده بودم و کلاه

- لیوان و قاشق و چنگال

-

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد