عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

پشت سر من حرف نزنین

1392/3/25 9:58
نویسنده : MAMI
438 بازدید
اشتراک گذاری

                پشت سر من حرففففففففففففف نزنین                 

ماجرای از این قرار بود که یه روز از روزهای خردادماه92 وقتی که اداره مامانی آمده بودی ، ظهرش که همراه  دوتا از همکارهایی مامانی سوار ماشین بودیم و داشتیم می رفتیم خونه

خانم عسکری جلو نشسته بود و من  و خانم احمدی عقب نشسته بودیم، شما هم مابین من و خانم احمدی دستت روی صندلی جلو بود و پشتت به ما بود  ، من داشتم از شیرین کاریهای تو حرم می زدم که ناگهان عقب برگشتی و رو به ما کردی و گفتی که پشت سر من حرف نزنین ، من گفتم که پشست سر تو حرف نمی زنم و بهت توضیح دادم تو که الان اینجا هستی پس این پشت سر تو حرف زدن که نیست ،اما تو گفتی که شما پشت من هستید این یعنی که دارید پشت سر من حرف می زنید.

ما تا این حرفتو شنیدیم  زدیم زیر خنده وحسابی از توجیهت خندیدیم

الهی که مامان قربون اون حرفات بره

خیلی جیگریییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد