عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

جشنواره و نمایشگاه قرآن در قشم

1392/5/21 9:31
نویسنده : MAMI
626 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال توی ایام پایانی ماه رمضان جشنواره و نمایشگاه قرآن توی جزیره مون برگذار کردند ،وقتی فهمیدی ، بهت گفتم که شب ساعت 10  می ریم ، شما هم که سال گذشته حسابی بهت خوش گذشته بود از 2ساعت قبلش هی گفتی کی می ریم کی می ریم ، ساعت 10 شد؟ بلاخره ساعت 10 و ربع راه افتادیم برای مراسم افتتاح .

شما هم یه تی شرت با شلوار جین پوشیدی و کلی به موهات رسیدی بودی و گوشواره صورتی بزرگتو پوشیدی

وقتی رسیدیم به نمایشگاه بیشترغرفه دارا توی مراسم افتتاحیه بودند ، تازه از لاین اولی داشتیم بازدید می کردیم که یه لحظه عشقت خاله گلی و آریانا جون را دیدیم ، تو هم با کلی ذوق پریدی بغل خالی و آریانا.

بعدش یه دوری زدیم ، دیدیم که اون حاج آقاها و خانوم های که سال گذشته برای بچه ها برنامه اجرا می کردند بودند . من بهت گفتم که یه شب دیگه بر می گردیم که یه خورده نمایشگاه راه افتاده باشه و شما هم قبول کردی.

شب بعدش رفتیم نمایشگاه ، شما رفتی توی غرفه ای که چند آقای روحانی برای بچه ها برنامه اجرا می کردند  ، من هم رفتم سراغ  بقیه غرفه ها ...

امسال ماه رمضان بهت قول داده بودم که برات چادر می خرم ، آخه چادرت برات کوتاه شده بود ، بخاطر همین رفتیم تا از غرفه چادر و مقنعه ، برات چادر بخرم

فقط سایز شما یه مدل چادر داشتند، وقتی سرت کردی خیلی خوشگل شدی ،تازه هم ، برات مقنعه آبی رنگ خوشگل خردیم و همونجا پوشیدی(تازه فروشنده هاش هم شمالی از آب در اومدند)

بعدش رفتیم غرفه کتاب ، برات یه احکام آموز نماز صوتی خریدم ( آخه سال گذشته خواستی اما برات نخریدم ، آخه اون موقع کوچولو تر بودی )

کلی ذووووووووووووووووووووووووووووووووووق کردی

اینم بازدید تصویری------------------------------>

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب برو...

 

 

 

جشنواره و نمایشگاه قرآنی در قشم

18تا 24 مردادماه92


وقتی که خونه برگشتیم شروع کردی به نماز خوندن ، البته من بایستی هی گزینه ها را انتخاب می کردم ( تا دو روز هم وقت و بی وقت نماز می خوندی ، بعدش هم مثل بقیه اسباب بازی های که داشتی به بایگانی اتاقت اضافه شد)

قبول باشه دختر شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

غزاله مامی شاینا جون
23 مرداد 92 10:42
الهی من قربونت بشم که اینقدر خانمی عسلممممممممممممممم عشقممممممممممممممممممم چقدر نازی تو عزیزممممممممم قربون اون چادر سر کردنت که اینقدر ماه شدیی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد