عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

خرسی عسل

1392/7/11 11:36
نویسنده : MAMI
643 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خانم یه خرسی داره که زمان جشن دندونیش از عزیزش کادو گرفته و از بین یه عالمه عروسک که داره اینو بیشتــــــــــــــــــر و بیشتــــــــــــــــــر از همه دوست داره طوری که هر شب باید بقلش کنه و باهاش بخوابه

به طور مثال یه شب که شمال بودیم و خرسیشو خونه یک از اقوام جا گذاشته بود، موقع خواب دنبال خرسیش گشت و فهمید که نیستش با یه قیافه خیلی ناراحت گفت :

ای وای ی ی ی ی ی ی ، پس من امشب چه جـــــــــــوری بخــــــــــــــــــــــــــــــوابم

 

 

  دیشب موقع خواب گفتی مامــــــــــــــان، خرسیم کــــــــــــــو، منهم بهت گفت که خرسیت کثیف بود شستمش، گفتی پس من امشب چیکار کنم ، منهم که ناراحتیتو دیدم گفت که صبح شستمش و الان باید خشک شده باشه ، بعدش رفتیم و اوردیمش

من هم به شما گفتم که چند تا عکس با خرسیت بگیر بذارم توی وبلاگت برای یادگار از خرسیت

اینم ژستهات با خرســـــــــــــــــــــی

 

بقیشو تو ادامه مطلب ببین

خرسی با کلاه

خرسی بی کلاه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد