عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

عسل شمالی

تعطیلات تابستانی - بازدید از شرکت عموجونی ( صنایع چوب اسالم)

1392/7/3 8:53
نویسنده : MAMI
747 بازدید
اشتراک گذاری

بازدید از شرکت عموجونی عسل خانم

(صنایع چوب اسالم)

توی تعطیلات تابستانی امسال برای اولین بار من و شما به شرکت عموجونی رفتیم .

اول رفتیم از نمایشگاه مبلش دیدن کردیم ، بعدش هم به یه سوله توی محطوطه بزرگ شرکت که یه خورده پیاده روی داشت ، رفتیم، که کارگاه تولید مبل و کمد و ... بود ،عموجونیت هم از مراحل کار تولید برامون توضیح داشت تازه مهندس آرمان جون هم اونجا بود

چشمکنیشخندخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سارا
28 آذر 92 14:47
سلام عسل جونم همه عکسات و البته خودت قشنگی عشقم من همیشه به وبلاگت سر میزنم و کلی حال میکنم دوست دارم خاله سارا یع عالمه دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد