عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

عسل شمالی

تولد میلی جون

1392/7/22 11:45
نویسنده : MAMI
1,146 بازدید
اشتراک گذاری

تولــــــــــــد تولـــــــــــــــــد        تولــــــــــــدت مبارک

       بیا شمعها رو فوت کن          تا صد سال زنده باشی

پنج شنبه 11 مهر ماه92 تولد ملیکا جون ، بقول عسل هم دوستمه هم همکناری منه ، بود .

من و شما حدود ساعت 8 رفتیم تولد ، چه تولدی جایه همتون خالی بود، همراه با شام عالی و یه کیک خوشمزه

               

 عسل خانم هم کلی رقصید و بازی کرد و حسابی بهش خوش گذشت طوری که تو اون شلوغی داشت به میلی با آب و تاب می گفت : میلی این بهترین جشن تولده

این عکسهایی که مامانی از شما انداخته:

 

بقیه عکسها تو ادامه مطلب...

                                    

 

                      

                                       

اینم موقع کادو دادنه ، مامان میلی جون گفت که شما شعر باز کردن کادوهارو بخونی :

گل گلی بازش کنم            بازش کن

توش خالی بازش کنم           بازش کن

هرکی اینو آورده             با رقص گل آورده

ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مليكا اماني
15 مهر 92 7:28
سلام عزيزم مرسي از اينكه شماو عسل جون در جشن تولد مليكاي عزيزم شركت كرديد . به اميد موفقيت عسل و مليكا .
مجید قشمی
17 مهر 92 0:31
سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم من هم قشمی هستم تو قشم شرکت بیمه داریم مدیر سایت چت فارسی هستم منو لینک کنید ادرس چت روم http://www.chatfarsi.ir/ به اسم چت فارسی لینک کنید ای دی یاهو chatroom_farsi 09176568292 شما هم خبرشو بهم بدید شما رو لینک میکنم تو چت فارسی و بیاین چت فارسی عضو بشید ممنون با اسم عسل شمالی بیاین بشناسمتون خوشحال میشم ب چت فارسی سر بزنید www.chatfarsi.ir با تشکر مجید قشمی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد