عسل قشميعسل قشمي، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

عسل شمالی

سنسی اوس

1393/4/8 12:14
نویسنده : MAMI
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

سنسی اوس

عسلی جون امسال تابستون میره کلاس کاراته

هی میگه سنسی اینووووووووووووووو گفت ، سنسی اونووووووووووووووگفت ( سنسی مربی کاراتشونه ،خانم شهبازی)

  • خلاصه کلی از این کلاس خوشش میاد ، البته باید بگم چند سال پیش هم اصرار کرد که به کلاس کاراته بره اما منو باباش از ترس اینکه بچه های مردم را نفله نکنه بهش اجازه ندادیم .
  • سنسیشونم ازش راضی  و میگه حسابی استعدادشو داره
  • یه شب از کلاس که اومده بود چند تا حرکت کاراته اومد که نزدیک بود منو داغون کنه ، بهش گفتم عسل خانم اگه از این کارا بکنی دیگه اجازه نمی دم که به کلاس بری ، عسل خانم هم که اشکش لبه مشکش بود بهمون گفت : من میرم کاراتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته که از خودم مقابل شما و بابایی دفففففففففففففففاع کنم  ، من و باباش هم بهم نگاهی کردیم و زدیم زییییییییییییییییر خنده

اینم چند تا عکس از باشگاهش

 

پسندها (1)

نظرات (2)

zeynab
8 تیر 93 13:03
سلااام منم کاراته میرم کمر بندم بنفشه خوشحال میشم به وب منم سر بزنید
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 10:09
سلام عسل جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل شمالی می باشد